среда, 12 июня 2013 г.

Модуль 9. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені зробити  висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - для цього :

  • Ми з  колегами обговорили створені  приклади  учнівських  робіт  та способи їх  оцінювання;
  • З'ясували, як допомогти  учням  стати самоспрямованими в навчанні; 
  • Я проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів; 
  • Було  створено форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; 
  • Вибрані інструменти для підсумкового оцінювання;
  • Були  розглянуті навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;

Для сприяння самоспрямуванню учнів в навчанні застосовують:

 1. Формуюче  оцінювання. Формуюче оцінювання проводиться протягом вивчення теми за допомогою використання формальних та неформальних методів. Формуюче оцінювання призводить до ефективного результату, якщо:
  • учні мають чітке уявлення, що саме вони мають вивчити;
  • учні впродовж навчання отримують постійний зворотній зв’язок про їхній власний прогрес відносно навчальних цілей; 
  • учні самостійно оцінюють свій прогрес; 
  • учителі надають учням інструктаж щодо конкретних кроків, які вони мають зробити, щоб бути успішними.  
2. Форми для оцінювання самоспрямованості учнів у навчанні
3. Демонстрацію прикладів навчальних матеріалів для підтримки успішного навчання різних учнів


Критично оцінять, чого вони навчилися;



Комментариев нет:

Отправить комментарий