среда, 12 июня 2013 г.

Модуль 8. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
Детальніше  ознайомитись з формами та типами  оцінювання;
Впевнитися в тому що оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
З'ясувати, що оцінювання, яке будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
Дізнатися, що форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями; 
Провести  аналіз  власної  системи  оцінювання, з'ясувати  її недоліки, розробити  шляхи їх подолання.


Комментариев нет:

Отправить комментарий