Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
Детальніше ознайомитись з формами та типами оцінювання;
Впевнитися в тому що оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
З'ясувати, що оцінювання, яке будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
Дізнатися, що форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;
Провести аналіз власної системи оцінювання, з'ясувати її недоліки, розробити шляхи їх подолання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий